FANDOM

Moorhuhn
Moorhuhn
Miejsce zamieszkania Świat Moorhuhna
Płeć mężczyzna
Rasa Mutterhuhn (cietrzew)
Charakter dobry
Obecny status żyje

Moorhuhn jest zarejestrowanym znakiem towarowym Phenomedia Publishing Ltd. W 1999 roku, to jego debiut z wolnego wirtualnego polowania na kurczaki i upewnić się, że wielu pracowników wielu firm woli korzystać z wirtualnego polowania poszli, zamiast pracować pilnie. Po wirtualnych polowaniach na kurczaki nastąpiła kolejna gra, która może wyświetlić listę artykułu gry Moorhuhn.

Główne marki Edytuj

Strzelanki w grach stworzone do masowego zjawiska w 2000 roku. "Strzelanie w Pardów" znalazł się nawet do 2000 pozycji w słowniku. Padwy z gier casual zostały wymyślone przez sukcesy kurczaka:

  • W Niemczech najpopularniejsza postać gier komputerowych, świadomość marki w Niemczech o 84%.
  • 15 milionów sprzedanych egzemplarzy, ponad 80 milionów pobrań pliku demo na Androida "Moorhuhn Deluxe" był płatną grą numerem AppStore 8 w czasie list sprzedaży w szóstym i 2010 roku.

Jubileuszowa edycja kompilacji PC "Moorhuhn z pierwszych 10 lat" jest obecnie dostępna w nakładzie 90.000 sztuk Moorhuhn'a prezentowana jest w jego 30 gier i gatunków różnych jak sprytnych awanturników, odkrywców i nieustraszonym jak chłodny biegacz. Czy na PC, Nintendo DS i Wii, PlayStation 1 i 2, lub jako aplikacja dla iPhone, Moorhuhn jest obecna na wszystkich platformach wybrany w listopadzie 2011 r., pobrać najbardziej popularne gry wspólnoty Bild.de Niezależnie od tego, w lutym lub w listopadzie 2012 roku, ponownie wybrano Moorhuhna najpopularniejszą grę do pobrania z Bild.de dla społeczności. Moorhuhn Pirates 3D staje się coraz bardziej popularny i miał kilka tygodni na #1 w sprawie pobierania map.

Wygląd Edytuj

Moorhuhn przez tyle lat zmieniał swój wygląd. Od 1999r. Moorhuhn wyglądał bardzo dziwne jak zwykły cietrzew, a od 2002r. był w 2D i w 3D, a od 2003 roku ma obecny wygląd tak mówiąc Moorhuhn naprawdę się zmienił.

Stare pardwy Edytuj

Pierwszy Moorhuhn kiedykolwiek miał bardzo mały wykres z długości krawędzi 23 pikseli. Ingo Mesche pokazał Frankowi Ziemlinskowi że to gra dla swojej reklamy w potrzebnym imieniu Johnnie Walker. Wszyscy byli z jego nawrócenia w 3D tak podekscytowani, że zrobił całą grafikę pracy dla społeczności.

Nowe pardwy Edytuj

Według klasycznych gier, ale było jasne, że kurczak nie może pozostać tak. Sam połowów bez rąk byłoby problematyczne. Zespół Ingo zmienić szablon, aż miał doskonały model prototypu. Od końca klasycznych gier, Moorhuhn, nie zmienił się. W przeszłości, wiele zdjęć i grafiki został zaprojektowany przez głuszca. Szczególnie duży i dowcipny grafika z Grouse, były dla nich "złote lata" w (2000, 2001).

Występy Edytuj

Od Moorhuhna jest głównym bohaterem serii gier, w prawie wszystkich grach występuje. Czy jako normalnego kurczaka, pardwy, Indy, kierowcy, gokarty i tak dalej. Tylko w gry Hanka i Kröta głuszców nie ma.

Ciekawostki Edytuj

  • Po przetłumaczeniu Moorhuhn to kogut bagienny.
  • W grach gdzie się strzela do kurczaków jest ich bardzo dużo.

Galeria Edytuj

  • Skarb jest mój! - Moorhuhn na kufrze skarba.
  • Zdziwiony Moorhuhn.
  • Moorhuhn Gangsta.
  • Zdzwoń, jeśli zdarzy się jakaś inwazja.
  • Moorhuhn na zdjeciu portretowym.
  • Moorhuhn pokazujący znak X.
  • Ręce do góry!