FANDOM

Lista gier z serii Moorhuhn Moorhuhn 2 icon Moorhuhn 2: Die Jagd Geht Weiter Prawaskrzałka

Mh 1 logo
DieOriginalMoorhuhnjagd-okładka
Producent Witan Entertainment BV, Phenomedia AG
Wydawca Ravensburger, RTL
Platformy PC, Gameboy Color, PalmOS
Data wydania 23 grudnia 1999
Gatunek Shooter
Kategoria wiekowa USK6 PEGI 7
Tryby gry singleplayer

Die Original Moorhuhnjagd (ang. The Original Crazy Chicken Hunt) - pierwsza gra z serii Moorhuhn. Gra została wydana w 1999 roku w Niemczech na komputery osobiste. Produkt był reklamą dla marki tworzącą whisky, Johnnie Walker.

RozgrywkaEdytuj

Gracz ma za zadanie ustrzelić jak najwięcej kurczaków, w ciągu 90 sekund. Ma tylko do dyspozycji strzelbę, posiadającą nieskończoną ilość amunicji. Za każde zestrzelenie kurczaka dostaję się punkty. Można przesuwać kamerą tylko w dwie strony, lewą i prawą. Są też inne elementy otoczenia, takie jak strachy na wróble, wiatraki, znaki, balony, samoloty oraz drzewa, a te wszystkie (oprócz ostatniego), dają nam dodatkowe punkty lub je zabierają.

PunktyEdytuj

Normalne kurczakiEdytuj

Są one łatwe do zestrzelenia, i dają nam tylko 5 punktów.

Przeciętne kurczakiEdytuj

Te są znacznie mniejsze od normalnych i dają nam tylko 10 punktów.

Małe kurczakiEdytuj

One są trudne do zestrzelenia, a dają nam 25 punktów.

Duże kurczakiEdytuj

Te z kolei są najrzadszym gatunkiem. By je znaleźć, należy wsłuchać się w ich gdakanie w tle (co jakiś czas te dźwięki słyszymy). Należy więc szukać kurę, a gdy je znajdziemy należy szybko je zestrzelić (są przy samym ekranie). Dają nam 25 punktów.

WiatrakEdytuj

W grze znajduję się tylko jeden wiatrak, jest na końcu prawej strony. Ma cztery skrzydła, na których są kurczaki. Po zestrzeleniu skrzydła otrzymuje się 25 punkty, tylko sprawę utrudniają kręcące się skrzydła.

Strach na wróbleEdytuj

W grze znajduję się jeden strach na wróble. Jedynie co można z nim zrobić to zestrzelić jego kapelusz, a otrzymamy 25 punktów.

SamolotyEdytuj

W grze czasem pojawiają się lecące samoloty z plakatem. Jednak nie należy w nie strzelać, ponieważ odejmują nam 25 punktów.

BalonyEdytuj

Podobnie jak samoloty, odejmują nam 25 punktów.

ZnakEdytuj

W grze znajduję się jeden znak przewodnikowy, lecz nie wolno w niego strzelać, bo odejmie nam 25 punktów.

DrzewaEdytuj

Znajdują się trzy drzewa, po lewej stronie, na środku i po prawej stronie. Można w nie strzelać i nie dostaniemy za to żadnych dodatkowych czy ujemnych punktów. Gdy w nie strzelamy, robią się otwory w pniach i spadają liście (w liście też można strzelać, lecz nie dostajemy żadnych punktów).

GaleriaEdytuj